Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

DevelopingU: Ημέρες Σταδιοδρομίας Μητροπολιτικού Κολλεγίου

Το DevelopingU είναι ένα ετήσιο project που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο και στοχεύει στην ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων των φοιτητών και αποφοίτων του Κολεγίου, καθώς και στην ενημέρωση τους  για τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο τους.  

Οι δράσεις του DevelopingU διοργανώνονται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα ανά έτος για να εξασφαλίζουν τη διαρκή επαφή των φοιτητών με την αγορά εργασίας και περιλαμβάνουν:
  • Εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες από διακεκριμένους ομιλητές της αγοράς εργασίας
  • Εκπαιδευτικές επισκέψεις και field trips
  • Career Days
  • Καθοδήγηση και συμβουλευτική καριέρας και πρακτικής / κλινικής άσκησης
Το DevelopingU λαμβάνει χώρα και στα τέσσερα campuses του Μητροπολιτικού Κολλεγίου με ποικιλία δράσεων σε Αθήνα, Μαρούσι, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Οι δράσεις καλύπτουν ένα εξαιρετικά μεγάλο φάσμα θεμάτων σε διάφορες ειδικότητες. Ένα ακόμα πλεονέκτημα των σεμιναρίων είναι οι διακεκριμένοι ομιλητές, με  μεγάλη επαγγελματική εμπειρία στο τομέα εξειδίκευσης τους. 

Πολλά και ενδιαφέροντα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν και στο τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Παρακάτω θα βρείτε το αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίων τα οποία θα πραγματοποιηθούν:






Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

«Grow Greek Tourism Online»: το εκπαιδευτικό σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ της Google στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο είχε την τιμή να φιλοξενήσει το επιτυχημένο σεμινάριο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της  Google. Tο Grow Greek Tourism Online απευθύνεται σε φοιτητές και αποφοίτους παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο τις ψηφιακές δεξιότητες τους μέσα από τα δωρεάν σεμινάρια αλλά και την ηλεκτρονική πλατφόρμα greektourism.withgoogle.com/certification.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, οι σπουδαστές εκπαιδεύτηκαν σε βασικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως: 

●    Η ευκαιρία που λέγεται Internet
●    Συμβουλές για ένα καλύτερο website
●    Τι είναι οι μηχανές αναζήτησης και πώς τις χρησιμοποιούμε
●    Πως διαφημιζόμαστε σε άλλα websites και στα social media
●    Πως μπορούμε να καταλάβουμε τους επισκέπτες μέσα από τα Web Analytics
●    Κατευθύνσεις απασχόλησης στον digital κόσμο

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Γιώργος Καραβάς, Digital Marketing Director της Media Cube και Google Partner Academy Program trainer.

Το σεμινάριο  διεξήχθη στο κεντρικό Αμφιθέατρο του campus Αμαρουσίου του Μητροπολιτικού Κολλεγίου με την υποστήριξη της Σχολής Τουρισμού του Κολλεγίου και προσέλκυσε το ενδιαφέρον  πλήθους συμμετεχόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου διακρίνεται για το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων σπουδών, καθώς βραβεύθηκε ως η «Καλύτερη Σχολή Ξενοδοχειακής Εκπαίδευσης» (Best Hotel Education Provider) στα Greek Hospitality Awards 2016 και είναι μέλος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Τα σεμινάρια της πρωτοβουλίας του Grow Greek Tourism Online πραγματοποιούνται υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείο Παιδείας, του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).


Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Μητροπολιτικού Κολεγίου στο 3ο Leadership Forum

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Μητροπολιτικού Κολλεγίουσυμμετείχε στο 3ο Leadership Forum με θέμα “Συζητώντας με τους νέους για Επαγγελματικές Ευκαιρίες και Επιχειρηματικότητα” που διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο.

Σκοπός του Forum ήταν να ενημερωθούν οι νέοι από κορυφαία διευθυντικά στελέχη και σημαντικούς επιχειρηματίες για τις εξελίξεις, προκλήσεις και ευκαιρίες του μέλλοντος όσον αφορά την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Παράλληλα, στους φοιτητές δόθηκε η δυνατότητα να θέσουν τους προβληματισμούς τους μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στη Θεσσαλονίκη.

Η συμμετοχή των φοιτητών στη συγκεκριμένη εκδήλωση έγινε με σκοπό την εκπαίδευση των φοιτητών και την εξοικείωση τους με τη ζωή και τη δράση των επιχειρήσεων. Στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο δίνεται άλλωστε μεγάλη έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη όπως επίσης τη καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη έμπειρων στελεχών που θα αφομειωθούν επιτυχώς στην αγορά εργασίας.




Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Επιτυχημένα Startups με χρώμα Ελλάδας

Τα τελευταία χρόνια διαβάζουμε ή ακούμε συχνά τον όρο start up. Τι σημαίνει όμως ο όρος start up; Πρόκειται για εταιρίες που επιχειρούν κάτι καινούργιο, καινοτόμο με στόχο φυσικά την γρήγορη ανάπτυξη δημιουργώντας μια νέα αγορά ή εξελίσσοντας μια νέα ή ήδη υπάρχουσα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι , υπάρχουν πολλές start up επιχειρήσεις  που ιδρύθηκαν στο διαδίκτυο εν καιρώ κρίσης και σήμερα μεγαλουργούν.

Οι start up επιχειρήσεις έχουν διάφορες επιλογές χρηματοδότησης που ξεκινούν από απλούς επενδυτές και καταλήγουν σε μεγάλες εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων.  Στην Ελλάδα σήμερα, παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύει η χώρα, υπάρχουν πολλές επιτυχημένες start up επιχειρήσεις. Εμείς σας παρουσιάζουμε κάποιες από αυτές.

Taxibeat
Το Taxibeat είναι η εφαρμογή που ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα στα ταξί. Εντοπίζει την τοποθεσία που βρίσκεται ο πελάτης και εμφανίζει μια λίστα όπου μπορεί να επιλέξει τον οδηγό του.  Η εφαρμογή ειδοποιεί όταν ο οδηγός φτάσει στην πόρτα του πελάτη και εκείνος μένει απλά να απολαύσει τη διαδρομή.
 
Nannuka
Οnline υπηρεσία εύρεσης και αξιολόγησης επαγγελματιών και χώρων για τη φύλαξη, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία και τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών. Ο γονιός μπορεί  μέσα από την εφαρμογή να διαβάσει το βιογραφικό των επαγγελματιών να το συγκρίνει και να το αξιολογήσει.  

Doctor anytime
Το doctor anytime απευθύνεται σε όλους όσους αναζητούν γιατρό γρήγορα και εύκολα.  Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δει το προφίλ των γιατρών καθώς και να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει.  

Efood
Εστιατόρια από διαφορετικές κουζίνες συγκεντρωμένες σε μία εφαρμογή για να διαλέξει ο χρήστης αυτό που τραβάει η όρεξή του.  Πάνω από 2500 προσφορές συγκεντρωμένες σε μία εφαρμογή. 

Cookisto
Πρόκειται για μια online κοινότητα  στην οποία συμμετέχουν άτομα που αγαπούν τη μαγειρική, ανταλλάζουν συνταγές, μυστικά ακόμα και πακέτα με σπιτικό φαγητό με κάποιο αντίτιμο.  

Incrediblue

Πολλοί από εμάς έχουμε ονειρευτεί ένα ταξίδι με σκάφος. Το κόστος όμως είναι απαγορευτικό. Η εταιρεία incrediblue δίνει τη δυνατότητα ενοικίασης σκάφους από κάποιον ιδιοκτήτη σε χαμηλή τιμή για να πραγματοποιήσει ένα υπέροχο ταξίδι.

Ιδέες έξυπνες, πρωτότυπες που πέτυχαν και γράφουν τη δική τους ιστορία. Η χώρα μας έχει λοιπόν και ένα αισιόδοξο πρόσωπο κόντρα σε αυτό της κρίσης! Είναι η εικόνα της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας της λύσης και της επιτυχίας. Μην φοβάστε να μετατρέψετε την σκέψη σας σε επιχειρηματικό πλάνο. Ακόμα και αν σε πολλούς ακούγεται ανούσια. Δοκιμάστε αλλιώς δεν θα μάθετε ποτέ εάν πραγματικά άξιζε τον κόπο! 


Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΨΗΛΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ

Θεωρείται ως δεδομένο πλέον από όλες τις Ναυτιλιακές εταιρείες ότι το θέμα της Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης των στελεχών τους πρέπει να αποτελεί γι’ αυτές κορυφαία προτεραιότητα. Και τούτο διότι επηρεάζει καταλυτικά το επίπεδο ορθολογικής και αποτελεσματικής λειτουργίας πλοίου και γραφείου. Πόσο σημαντική είναι όμως η εκπαίδευση; Σε τι βαθμό συμβάλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης; Αυτά και πολλά ακόμα αναλύει στο άρθρο του, με απλό και κατανοητό τρόπο ο κ.Νικόλαος Γκουσόπουλος, Υπεύθυνος της Σχολής Ναυτιλίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.


Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Σεμινάρια Digital Marketing

Το 18ο συνέδριο Infocom είναι γεγονός και φέτος. Πρόκειται για το μεγαλύτερο συνέδριο Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής & Media στη ΝΑ Ευρώπη το οποίο θα λάβει χώρα 2 Νοεμβρίου στο Ξενοδοχείο Divani Caravel. Στο InfoCom World συμμετέχουν Στελέχη Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής & Media, CEOs, CIOs και IT Directors, Operation Managers,  Marketing  Managers, Data Center & Cloud Experts, Network Engineers, IT Strategists & Solution Architects, κ.α.

Μεταξύ άλλων, το συνέδριο περιλαμβάνει μια σειρά από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και workshops που καλύπτουν εξειδικευμένες πτυχές του Marketing. Σας αναφέρουμε κάποια από αυτά:

•    Ποιά social media & networks φέρνουν καλύτερο reach;
•    Το email και το sms έχει καλύτερα αποτελέσματα;
•    Μicromoments: Marketing στρατηγικές για ένα digital κόσμο
•    Google sem ή Google seo; Ποιο αποδίδει καλύτερα;
•    Τα καλύτερα digital & social channels για conversions

Χρήσιμα και εντελώς δωρεάν. Μην τα χάσετε. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο εισάγει τις ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ στην εκπαιδευτική διαδικασία

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο, με γνώμονα την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του και την επιμόρφωση των στελεχών του στις πλέον σύγχρονες πρακτικές, στοχεύοντας στην παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, συνεργάζεται εδώ και περίπου ένα χρόνο, με τη κορυφαία Βρετανική Εταιρεία Makgnus LTD. 

Η Εταιρεία Makgnus LTD προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης σε ακαδημαϊκά ιδρύματα και επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, συνδυάζοντας τους κλάδους των Nευροεπιστημών και της τεχνολογίας. Η εταιρεία, με έδρα το Λονδίνο, έχει τιμηθεί με βραβείο Καινοτομίας για έξυπνο επιχειρηματικό μοντέλο, στο πλαίσιο συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο του Cranfield. Αξιοποιώντας έμπρακτα τις θεωρίες των Νευροεπιστημών, η Makgnus LTD έχει δημιουργήσει πρωτοποριακά μοντέλα, τα οποία προσαρμόζει στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας ή του εκάστοτε εκπαιδευτικού ιδρύματος, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Παράλληλα, αναπτύσσει σύγχρονα μοντέλα στο Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing), τη Νευροοικονομία (Neuroeconomics) και τη Νευροεπιστήμη του Καταναλωτή (Consumers Neuroscience).  Επιπλέον, παρέχει εξειδικευμένο υλικό για διδάσκοντες και υφιστάμενα προγράμματα σπουδών, το οποίο συμβάλλει στην ενίσχυση της μεταδοτικότητας γνώσεων, αλλά και στη βελτίωση των επιδόσεων των σπουδαστών στην αφομοίωση των μαθημάτων.  

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε στο τέλος του ακαδημαϊκού εξαμήνου στις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο Μαρούσι, η πρώτη πιλοτική εφαρμογή με θέμα «Εφαρμογές των Νευροεπιστημών στην Επιχειρηματικότητα και την Εκπαίδευση» που σκοπό είχε την εκπαίδευση των ακαδημαϊκών και διοικητικών στελεχών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στις πιο σύγχρονες πρακτικές εφαρμογές των νευροεπιστημών, με βασικό άξονα το τρίπτυχο καινοτομία, επικοινωνία και παραγωγικότητα.
Η πιλοτική αυτή εφαρμογή ήταν μόνο η αρχή μιας σειράς εισηγήσεων που θα λάβουν χώρα στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, με στόχο την εξειδίκευση των στελεχών του στις σύγχρονες επιχειρηματικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές των Νευροεπιστημών. Πιο συγκεκριμένα, το εκπαιδευτικό project που δημιούργησε η Makgnus LTD αποκλειστικά για τις ανάγκες του Μητροπολιτικού Κολλεγίου αποτελείται από τρεις βασικούς πυλώνες: 

1.    Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing), Νευροοικονομία (Neuroeconomics) και Νευροεπιστήμη του Kαταναλωτή (Consumers Neuroscience): το Νευρομάρκετινγκ προσεγγίζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών από νέες οπτικές γωνίες, εντοπίζοντας αφανείς αλλά σημαντικούς παράγοντες στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων.  Οι τεχνικές του Νευρομάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες σε έρευνες ευρείας κλίμακας στους καταναλωτές, ακόμη και σε διεθνές επίπεδο.

2.    Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης ή Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη (Neuroeducation): διεπιστημονικός κλάδος που συνδυάζει τη Νευροεπιστήμη με την Ψυχολογία και την Εκπαίδευση. Περιλαμβάνει μεθόδους και τεχνικές που βασίζονται στον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου, με στόχο τη βελτίωση των διεργασιών εκμάθησης του γνωστικού αντικειμένου. Οι μέθοδοι της Εκπαιδευτικής Νευροεπιστήμης βοηθούν τους σπουδαστές να αναπτύξουν τις νοητικές τους διεργασίες για να μαθαίνουν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Επιπλέον, διευρύνουν τον τρόπο σκέψης ώστε να αποκτούν πιο εύκολα και νέες δεξιότητες.  

3.    Καινοτομία στην Εκπαίδευση: η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αντιμετωπίζει προκλήσεις  παγκοσμίως για καινοτομία στην έρευνα, πρωτοπόρες παιδαγωγικές τεχνικές και νέες οργανωτικές δομές, στο πλαίσιο δυναμικής αλληλεπίδρασης με την αγορά εργασίας. Η έρευνα πάνω στην Καινοτομία δίνει τη δυνατότητα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα να εμπλουτίσουν τα προγράμματα σπουδών τους και τις μεθόδους τους, αλλά και να ενημερωθούν για ευκαιρίες σχετικά με την επέκτασή τους σε νέες αγορές.